Zorgverzekeraars starten in het najaar met hun nieuwe campagnes, om per 1 januari weer een groot aantal nieuwe verzekerden te mogen verwelkomen. Anderzorg gooit het over een verrassende boeg, door vooral de ‘generatie van nu’ centraal te stellen. Anderzorg wil zich richten op de post-millenial generatie, die gelooft in de kracht van het individu, zonder aan de andere kant de voordelen van het collectief te laten liggen.
Anderzorg heeft de hulp ingeroepen van reclamebureau XXS om een nieuwe campagne te ontwikkelen. Hierin staat onder andere het ‘binnen no time antwoord op je vragen’ centraal, net als het mobiel declareren door gebruik te maken van alleen een duim. Het reclamebureau uit Amsterdam heeft onder andere twee commercials ontwikkeld, die vooral de jongeren generatie moet aanspreken.
Nieuwe generatie bij Anderzorg
De nieuwe generatie heeft volgens Anderzorg allerlei technologische mogelijkheden tot haar beschikken, om een eigen werkelijkheid te creëren en altijd en overal verbonden te zijn. De generatie is eraan gewend om overal toegang te hebben tot een applicatie, of vragen te kunnen stellen wanneer het hen uitkomt. Anderzorg wil de zorg graag gemakkelijker en toegankelijker maken, door in te spelen op die behoeften van de huidige generatie.
Handige extra’s bij Anderzorg zorgverzekering
De Anderzorg zorgverzekering maakt gebruik van deze mogelijkheden door bijvoorbeeld een foto te laten maken van een rekening, om die mobiel in te kunnen dienen. Een smartphone met een redelijke camera is voldoende om de nota via de app in te dienen en te laten vergoeden, zodat een brief en een postzegel niet langer nodig zijn. Bovendien is het bij Anderzorg mogelijk om altijd en overal online vragen te stellen, waar snel een antwoord op vormt. Dit blijkt in ieder geval uit de TV-commercials die Anderzorg door XXS uit Amsterdam heeft laten ontwikkelen. De komende weken zullen uitwijzen of Anderzorg er inderdaad in slaagt de nieuwe generatie aan te spreken.
Reacties